wtorek, 9 lutego 2016

Post, który jest bez tytułu.

Hej. Wiem, tytuł posta jest bardzo fajny ^^. Tak czy owak. Zachorowałam, i to poważnie, nie tylko na brak weny ale również tak na poważnie, na szczęście, mam tylko głupiego wirusa, który nie daje mi żyć.   Czyli nieustannie kaszle jak nie wiem. Katar nie daje mi również żyć. Akurat byłam u lekarza, no leki mnie nie zachwyciły. Dobra, nie będe was zanudzać.

Akurat z nudów wszystkich będe robiła loga na zamówienie. Szczerze mówiąc, wciągnęło mnie to. Pamiętajcie, żebym mogła wam zrobić logo musicie:
- mnie zaprosić do znajomych na MSP, nazywam się Courthney3003
- podać swój e-mail mi na priv na MSP (nie bójcie się, nic z nim nie robię), podajecie e-mail tylko wtedy, kiedy chcecie, żeby nikt go nie widział oprócz was.

Aktualnie nadal poszukuję redaktorów, a więc tak, wprowadzam zmianę. Będzie wprowadzony okres próbny na 2 tygodnie. Jeśłi przez te 2 tygodnie będzie ci dobrze szło, zostajesz w załodze. Piszcie podanie na adres:
- stolarskad5@gmail.com
lub
msp.1234567890@onet.pl

Ja za to pokażę wam moje loga, które robiłam:

Numer 1 - dla Kingusia/2090

Numer 2 - dla Słodka Carla

Numer 3 - dla Inmeitu

Numer 4 - dla Uroczapanixd
Numer 5 - dla Olgitalodzia
Numer 6 - dla [...] mnie XD

Mam nadzięję, że wszystkim się spodobało ;)



              To tyle :) Pa!
~Courthney3003

O! No właśnie! Miałam wam jeszcze pokazać dość śmieszny i irytujący błąd w moim arcie :'D





1 komentarz: