piątek, 12 lutego 2016

Jak zrobić fajne logo?

Hej. W tym poście napiszę jak zrobić posta. Robię to głównie z myślą o Kingusi,bo jak tego nie napiszę to chyba spokoju mi nie da. Ok, przejdę do sedna.

1. Żeby w ogóle zrobić logo, trzeba zrobić arta. Chyba nie muszę mówić jak to się robi, prawda? [KLIK]
Miasto Filmów -> ArtBook -> Stwórz nowy ArtBook

Robimy to w ten sposób:











2. Szukamy tła w Grafice Google.











3. Zapisz plik.
Następnie przechodzimy na stronę: www.sumopaint.com

4. Mamy dwie opcje, "Try Online" i "Download". Wybieramy "Try Online".

5.  Zmieniamy język na Polski.











6. Następnie klikamy: Plik -> Otwórz z mojego komputera... ; szukamy tego tła którego chcemy.

7. Jeśli macie za mały lub za duży obraz, zawsze możecie to zmieniać klikając: Obraz -> Rozmiar Obrazu...

8. Jak już zmodyfikowaliśćie sobie obraz, klikamy: Plik -> Importuj jako warstwę -> Z mojego komputera. [dla Kingusii zrobię specjalny post, bo nie wie jak się rozdziela obraz na dwa pliki]

9. Klikamy różdżkę, potem klikamy na białe tło, następnie usuwamy te białe pola, klikając prawym przyciskiem myszy (PPM), klikając na "Clear Selection". W ten sposób usuwamy wszystkie białe pola.

10. Następnie zaznaczamy naszą MovieStar, to jest ten prostokąt z przerywanymi liniami nad różdżką

11. Przenosimy naszą MS na miejsce tam gdzie chcemy. Oczywiście opcją na panelu narzędzi. Szukamy po nazwie "Przenieś"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśłi chcesz też zrobić z przeźroczystą moviestar, robisz wszystko co napisałam, poza szukaniem tego tła. Potem powiększ moviestar do dowolnej wielkości. Zrobimy to narzędziem "Przekształć swobodnie/obróć". Potem klikamy na Filtry -> Rozmycie -> Rozmycie Gausa. Polecam wam kliknąć dwa razy trzałki pod wyrazami "Width/Height". Następnie tą strzałkę pod Opacity przesuwamy do dowolnej objętości.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12. Jak już zrobiliśmy to co wyżej napisałam, zapisujemy na komputerze: Plik -> Zapisz na dysku twardym. Ja najbardziej zalecam wam żebyście dali na "PNG".

13. Następnie otwieramy stronę www.pizap.com

14. Klikamy Start -> Edit -> Computer; szukamy naszego "dzieła"

15. Jak już wybraliście swoje "dzieło", szukacie ikony "T".

16. Jeśli chcecie , możecie dodać jakiś cytat, albo zapiszcie tam swój Nick na MSP.

17. Zapisujemy.

Mam nadzieję, że ten poradnik wam się przyda. Zauważcie iż, ja tego nie skopiowałam z bloga cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com, tylko korzystałam ze swojej wiedzy.

To tyla. Papa, i do następnego posta!


1 komentarz: