czwartek, 11 lutego 2016

Jak nie dać się oszukać

No hej dziś zaczynam serie :) pt; "Jak nie dać się oszukać na MSP"

Codziennie  będę pisać przykłady jak może cię oszukać a więc pierwszy przykład:

- Star Vip na rok - Przedstawie dialog;  O-oszust   K- ktoś kto zostaje oszukany

O- Hej
K-Hej
O-Chcesz Star Vip na rok
K-Tak
O- To podaj haxxsłxo bez x
K-Ok
O-To podawaj
K- (przykład) Lara1234
O-Okej robię vipa

I ta osoba wchodzi ci na konto i zmienia hasło i nie możesz wejść no ale jak masz gmaila
to spokojnie możesz wejść.......ale jak? po prostu pod spodem tak gdzie wpisujesz hasło żeby wejść
jest zapomniałeś/aś hasło? Wpisujesz tam co wyskakuje wchodzisz na gmaila i pokazuje ci się hasło
i je wpisujesz i wchodzisz

Mam nadzieje że nie zostaniecie oszukani (:

3 komentarze:

  1. Ja nigdy nie zostałam oszukana ale wszyscy się pytają czy chcę VIP'A na rok ale ja na to nie jedna mówiła ,że zrobi mi VIP'A na rok a może też na ZAWSZE! Tak się nie da na zawsze mieć VIP'A. #Werka

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie pewnego razu oszukał kolega z klasy i nie mogłam wejść na pocztę

    OdpowiedzUsuń