czwartek, 18 lutego 2016

Ojeju, kiedy ja tu pisałam?!

Na początku, to was baaaaaaaaaaaaardzo przepraszam, że nic tu nie pisałam przez kilka dni (lel). Było to spowodowane [...] UWAGA,UWAGA[...] BRAKIEM WENY!!!!!! O nie, tylko nie to, dopadła mnie przebrzydła choroba, przez którą nie mam pomysłu na posta, Lel, co ja wyprawiam?! Nie wiem co się ze mną dzieje przez ostatni czas, nie jestem sobą O kurde, muszę iść do psychologa niezwłocznie! Halo, halo? Czy to psycholog? Tak, chce się umówić na wizytę na 17:15. A kiedy najwcześniej? O, dzisiaj? To bardzo dobrze się składa. Akurat dzisiaj chciałam się umówić - to pewnie będzie mój dialog z psychologiem przez telefon, zgaduje O.o LOL ty ogarze niedorozwinięty weź się ty ogarnij downie! Boże święty, co pisze? Halo, ktoś tu jest? Czy ktoś mi powie co jest ze mną nie tak? Chyba nikogo nie ma, no cóż idę do domu... Zaraz, zaraz, ale ja jestem w domu, cóż nie? OMG ogarnij się! po raz ktoryś ci to mówię! El o el, wewnętrzny głosię, weź się zamknij, nikt cię nie prosił o zdanie, tym bardziej o te głupie wypowiedzi!

No cóż nie ma nic ciekawego do napisania niż to, że mojej *byłej* koleżance coś przez 2 miesiące co chwilę odbija. Nawet ze mną się pokłóciła o Facebook'a, która ma zrobić tego durnego Facebooka! Drugie jest to, że zaczęła pisać o mnie [CENZURA] kłamstwa! Pisze, że ja przeklinam, że ja ją przezywam, że to ja poszłam do dyrektorki i to był mój pomysł, oczywiście to co ona o mnie wypisuje przerasta ludzkie pojęcia! Nawet uważa się za *świętoszkę* Dam mały fragmencik naszych wiadomości na FB, oczywiście po jakimś czasie ją zablokowałam, bo mnie wkurzała jak nie wiem.

J - ja
O - Ona

J - A ty to święta jesteś?
Ładowanie...
Ładowanie....
Ładowanie....
O! Pokazało się! W końcu!
O - Tak ja nie przeklinam jak cos to powiem kurde


Spytałam się jej, czy wie w jakich grupach jestem (oczywiście o MSP - uwaga, robię losowanie o prezenty), ona odpowiedziała: "W grupie kłamania i przeklinania. Brawo." Oczywiście jej odpisałam że nie, ale powiedziała że zgadła i żebym nie kłamała. LOL nawet takiej grupy nie ma na Fejsie. NIeogarnięte dziecko które pisze, że ja jej włamałam się na konto i wydałam 900 sc. Nie ma to jak sobie mnie wrabiać. Kogoś zupełnie nie winnego. Dobra, nie będe wam owijała tego dalej w bawełnę.

Na MSP nic ciekawego się nie dzieje, więc nie ma tu co pisać.

Bez obrazka
~Zoufi
~Courthney3003

1 komentarz: