piątek, 12 lutego 2016

Jak rozdzielić obraz na dwa pliki? (dla Kingusia/2090)

Cześć wam.
Tego posta piszę dla Kingusi, bo nie wie jak się rozdziela pliki.

Kingusia, o to screen, którego nie umiesz rozdzielić:











Otwierasz dwa okna programu Paint. Nie wiem, jaką  masz wersję programu. U mnie może wyglądać inaczej niż u ciebie.

Wklej ten screen (pobierz sobie ten która ja dałam). Klikasz "Wybierz" (u mnie jest złej jakości, bo wkleiłam z tego zdjęcia wyżej i powiększyłam), i zaznacz jedną moviestar.












Przyciskasz prawy przcisk myszy (PPM) i klikasz Kopiuj.

Przechodzisz do drugiego okna Paint'a. Żeby go wkleić, klikasz PPM i klikasz Wklej. Zapisz go pod dowolną nazwą.

Mam nadzieję że nie wyłączyłaś poprzedniego okna. Więc znów zaznaczasz tą samą moviesatr co wcześniej, ale tym razem klikasz PPM i Wytnij lub Usuń.

Następnie tą drugą moviestar zaznaczasz, i przenosisz na miejsce pierwszej MS. Dopasuj wielkość tego obszaru roboczego do moviestar. I zapiszjesz.

Mam nadzieję że zrozumiałaś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz