piątek, 19 lutego 2016

"Motywowo-Czwartkowo#1"

                                                       Hejka naklejka :3
Więc jak obiecałam dzisiaj seria "Motywowo-Czwartkowo
Więc zaczynamy od motywu
Motyw nazywa się ,,Garange Band" czy jakoś tak.
Teraz biorę różne looki z tego motywu (inaczej jest z tego konkurs) :)

Jest to look ana montana2006 jak dla mnie jest nie do tematu jak dla mnie dałam by jej 3/10
















Następny look :)

Ten look jest od GJKUGRR jak dla mnie nie jest z tym powiązane!Nawet nie wiem jak to opisać dam jej 0/10

















Następny look i ostatni :D
Jest to look lola3018.Jak dla mnie (moim zdaniem)
Jest to najlepszy look.Jest on na temat i jak dla mnie pewnie ona wygra :).Daje jej 10/10












                                         #Werka







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz