sobota, 19 marca 2016

TOPowo #1

Hej. Tak ogólnie mówiąc ta jedna dziewczyna co mnie tu dodała, zapomniała o blogu (jeśli cię uraziłam to przepraszaaaaaaaam). W ogóle chyba  wszyscy stracili pomysły na posty ;C Nawet ja :( ....Ale dzisiaj....


























































W końcu





























































Mam pomysł





































































Na posta! xD












Okey, już biorę się do roboty, tylko dajcie mi najpierw o co chodzi z tą nową serią. Chodzi o to, że a losuje liczby ze strony losowe.pl, i szukam ubrań wdwóch numerach które dał generator. Ni8e będe już was zanudzać

O to liczby które nam się wylosowały:
A tak prezentują się nam strony w TOP:
Strona 8


Strona 14


Ubrania nie prezentują się najgorzej, ale za najlepiej też nie jest. Teraz przechodzimy do looka. Spróbuje zrobić jakiś (w miarę ładny) komplet który każdy będzie mógł kupić,  ale wiem że to będzie trudne bo butów tam nie ma. Kurde!

A look prezentuje się tak:

No look wyszedł nie najgorzej. Włosy idealnie komponują się z resztą stylizacji. Ich odcień to ciemny blond. Niżej prezentuje się jakiś biustonosz z kurtką. Czarny i biały świetnie tutaj wygląda. Spodnie, ehh, wiem, że są one białe, ale na prawdę, nie oszukujmy się, ten biały to raczej jakiś szary.  Jedynie co tutaj brakuje to buty.
Moja ocena: 7/10

W skład wchodzi:

Włosy Emolicious - 500 sc
Bluzka/Sweter Sports Bomber - 1100 sc
Spodnie Skinny baggy Jeans - 400 sc

Ich końcowa cena wynosi 2000 sc, co według mnie dużo jak na tylko 3 rzeczy.

Inne wersje kolorystyczne:
FIOLETOWO BIAŁO

NIEBIESKO RÓŻOWY 

CZERWONO POMARAŃCZOWY


Mam nadzieję, że mój post wam się spodobał.

Bez obrazka
~Zoufi
~Courthney3003

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz