sobota, 26 marca 2016

Hejka ♥ Poznajmy się :)

Cześć !

Jestem Małgorzata ale dla przyjaciół Gośka , Małga , Małgosia , Gosia....Itd. xd
Dopiero dzisiaj zaczełam tu pisać , w zdrobnieniu w końcu mogę gdzieś się wykazać :*

OK , nie będo tu smętnie coś tam pisała ... Tylko się wam przedstawie xd
 
Moja BIOLOGRAFIA

Jestem ; Małgosia
Mam 11 lateQ (Mało ale cóż zrobić ? )
Mieszkam w Województwie Mazowieckim , zresztą niedaleko Warszawy :)
Często tam jeżdże w poszukiwaniu drogich jak świat ciuchów :)

Teraz trochę o MSP :)

Na MovieStarPlanet zaczełąm grać w 2014 roku :)
Moje pierwsze konto to chyba było ...Gosikaya czy jakoś tak :) Później było Lori Oli :)
jeszcze później Red Lipa (ale miałam pomysły na nicki ) xd
No i ostatnie na którym gram do dzisiaj ; slodka carla .

Możecie mnie zapraszać do znay ale przyjmę tylko 5 osób bo więcej nmg ;/ (mam limit)






OK :) aaaa...i jeszcze trochę o seriach , które będę robiła :)
Będzie seria z filmikami , będę nagrywała MSP :) Ale uwaga z głosem xd
Będzie również seria pt. Hacker , Dziecko Neo , Hejter czy normalny gracz :)
Będzie to seria o różnych osobach na MSP które często są Dziciakami Neo albo zwykłymi graczami :)

To na tyle :) Bo się rozpisałam :) Przeczytałeś wszystko= Szacunek xd
                    
                                                                                            Pozdrawiam ~ Gośka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz