niedziela, 3 stycznia 2016

Witajcie po nowym roku + informacje + powrót do szkoły?! + 700+ wyświetleń

Witajcie po naszym nowym roku 2016. Pewno się cieszycie że przed nami kolejny rok, i mamy kolejną szansę na nasze postanowienia. Mam nadzieję że Sylwester obchodziliście hucznie, z szampanem. A jak tam w święta? Mam nadzieję że był u was świąteczny klimat, zapach świąt i prezentów (XD).

Więc, sorka że nie pisałam przez długi czas jakichś postów, ale po prostu nie miałam pomysłu nawet na tytuł. Poza tym, szukam jakiś rozpisanych redaktorek (są w zakładce konkursy). 

Serdecznie dziękuje za ponad 700 wyświetleń. Jeśli będę pisać posty o których możecie się dowiedzieć? Dziękuje w ogóle że czytacie mój blog.

Nie no... Powrót do szkoły!! Tylko nie tooo!! Tak się rozleniwiłam przez te ferie, że nawet nie chce mi się wstać z łóżka, a tym bardziej,  bo u mnie jest mróz! Nawet 20°C na minusie!

Piszcie w komentarzach, jakie by posty będę mogła napisać. No to do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz