piątek, 11 grudnia 2015

Dopasowania

No siema. Może ten post będzie trochę nudny, ale co mi tam... Dzisiaj będziemy szukać fajnych dopasowań,  np. makijaż, oczy nos, odcień skóry... Nie tylko twarz, ale też trzeba popatrzyć za jakimś ubraniem. Co wy na to? Nie ględząc dalej, przechodzimy do posta.


Fajne dopasowanie, prawda? Chętnie go bym kupiła, a usta mi się podobają, jedynie można by było zmienić na jakiś inny kolor, byle nie czerwony, bo mi się znudził. To wszystko ładnie jest skomponowane, i pasuje do tej nowej fryzury :). Najbardziej to podobają mi się oczy, oraz makijaż. Ten nowy odcień skóry dużo lepiej wygląda na mnie niż ten odcień który miałam przed zakupem. Bardzo chętnie bym to wszystko kupiła, gdyby nie ta cena :]... 900 sc... Ja tyle przecież nie mam ;D mam zaledwie 380 sc, a to bardzo mało jak na 13 lvl :).






Ten look wygląda w miarę, w miarę... Kiedyś te włosy mi się niepodobały ani trochę.  Ale z czasem je polubiłam i teraz mi się podobają. Szczerze mówiąc, te włosy ładnie wyglądają na mnie. Pasują do mnie B). Ten odcień włosów strasznie mi się podoba. Bluzka...Eh... No nie całkiem za dobrze wyszły...  Kolor ładny, oliwkowy. Rękawy, kołnierzyk oraz wiązanie są odrobinkę jaśniejsze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz