sobota, 21 listopada 2015

Ciacho$47 - największy oszust, kłamca i hacker na całym MSP

Hej. Ten post będzie o największym: hackerze, oszuście, kłamcy na całym MovieStarPlanet.

Pewno każdy z was zna Ciacho$47. Ja o nim dowiedziałam się zupełnie przypadkowo, na MSP Wiki.

Ciacho$47 to największy oszust, każdego zdołał okłamać, że jeśli oglądanie wszystkie jego seki, to dostanie pozdro, lub prezenty z listy nawet do 8 tysięcy SC! 
Jak sami widzicie na zdjęciu, nikomu nie zdołał dać pozdra ani prezentu, nawet tego taniego!
(Zdjęcie nie jest akurat moje, na internecie znalazłam).
      




Każdemu mówił, że mu załatwi VIP na określony czas, oczywiście naiwni się na to nabrali (ja raz o mało nie straciłam konta, gdyby nie zmieniłam hasła) 



Próbowałam go wyszukać na MSP, ale nie znalazłam go. Za to było taki "Ciacho$47 powraca". Czyli znowu to samo będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz